[14.01.2012] | |
№107 Як любить серцем? Коли серце воно не красу міряє. Воно сидить десь там в кутку і дулі тицяє. (65) |
[14.01.2012] | |
Думка №106 (4) |
[14.01.2012] | |
Думка №103 (11) |
[14.01.2012] | |
Думка №102 (1) |
« Грудень 2008 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
03:15 Моя позиція стосовно радника міського голови Рівного з молодіжних питань: | |
Моя позиція стосовно радника міського голови Рівного з молодіжних питань: 1. Працюватиме він швидше за все на позаштатній основі. З двох причин. По перше, у штаті міськвиконкому є тільки одна вакансія радника з усіх питань. Тому нема сенсу виокремлювати скажімо молодь. По-друге, ніхто з ймовірних претендентів не захоче працювати на такій посаді на штатній основі. 2. Радник має бути і членом міськвиконкому, щоб представник молоді зміг не тільки передавати думки людей міському голові, а й впливати на прийняття профільних рішень у міськвиконкому. ПРОВЕСТИ МЕРУ ЕКСКУРСІЮ "МОЛОЖНИМ ЦЕНТРОМ" ТА КУЕМОМ. 3. Потрібно подавати на розгляд міського голови декілька кандидатур. Принаймні тоді можна бути впевненим, що мер вибере з запропонованих фігур, а не призначить когось свого. Тим паче, що на В. Хомко в ефірі "Рівне 1" зауважив, що готовий зустрітися з молоддю і розглянути пропозиції. 4. Радник не зможе зробити все зразу. Так і не зможе вирішити багато технічних питань, бо не в його компетенції. Він не матиме права ганяти бульдозери та будувати прміщення для молодіжних організацій. 5. Теперішня мерська каденція дуже коротка – 1,5 років дуже коротка. Плюс до того місто разом з державою входить в період кризи. Тому часу у радника на розкачку не буде. Він повинен дуже швидко приймати рішення та вирішувати поставлені завдання. 6. У даній каденції функції радника заключаються не в аналізі і контролі за діяльність міськвиконкому. У цій каденції на правильне виконання таких функції не вистачить часу. А відповідно і робочий час буде потрачений не ефективно. Це комусь потрібно. 7. Першочергове завдання радника стати - комунікатором між молоддю мером та виконавчими структурами міськвиконкому. Тобто доводити до відома мера і чиновників. оперативні потреби молоді. 8. Окремим пунктом радник має стати заступником голови, молодіжної комісії і координувати чимало питань там, відповідно найгостріші особисто доповідати меру. 9. Додаткове завдання – додати "гостроти" і рішучості у діяльність молодіжної комісії. Її діяльність має стати публічнішою, а засідання відкритішими і за участю преси. Бо тоді впливовість рішень комісії виросте в 10 разів. Доля цього модна використовувати зв’язки у ЗМІ та газету "Сім днів". Додатково можна передбачити на конкурс проектів спеціальний проект на висвітлення діяльності МГО та молодіжної комісії. 10. За допомогою молодіжних виконкомів синхронізувати діяльність МГО міста. В найкращому варіанті радник як і міський голова має бути безпартійним і комунікабельним. 11. Радник має особисто супроводжувати і сприяти у координації необхідних служб міськвиконкому у підготовці масових молодіжних заходів та проектів. Через органи влада залучати більше громадськості до вирішення проблем молоді. 12. Також радник має зосередиться в перші чергу на виконані двох вимог молоді перед виборами: 200 тисяч на програми відділу молоді, та молодіжний центр. Стосовно першого бачу таку процедуру: - Молодіжна комісія або молодіжний виконком готує необхідну резолюцію паралельно погоджену управлінням у справах сімї та молоді. Поки управління готує відповідне рішення, радник особисто доносить резолюції та пояснює її причини – міському голові, членам міськвиконкому, керівникам депутатським фракції та постійних комісії. Таким чином забезпечується ефективний результат. - Стосовно приміщення для молодіжного центру, то тут однозначно потрібно діяти двома шляхами: а) Молодіжні громадські організації самі вивчають, де можна розмістити центра та пропонують це на зустрічі з міським головою. б) Радник разом з управлінням комунальною власністю та заступником мера з комунальних питань шукає необхідне приміщення і пропонує на розгляд молоді. Паралельно громадські організації мають підготувати повноцінний проект як має виглядати розширений молодіжний центр. Коли приміщення буде знайдено – необхідно зібрати молодіжний виконком та ще раз обговорити за участю міських чиновників та депутатів Рівне ради, для подальшого затвердження необхідного рішення на сесії Рівнеради. Потім ремонт центру має відбуватися наступним чином. Частину коштів маже виділити міський бюджет для початку робіт, решта – гранти та благодій ні пожертви. Навіть потрібно організувати благодійну акцію зі зборку коштів на ремонт центру з повноцінним висвітлення у ЗМІ. Таким чином не тільки можна зібрати кошти а й зробити додатковий піар "Молодіжному центру". Попрошу бути РАЕЛІСТАМИ, тому зауважу що піднімати будівництво молодіжного центру під час цієї каденції не варто. Бо є декілька блокуючи факторів: постійні вибори, брак і ажіотаж землі, економічна криза, короткий термін мерської каденції, відсутність ефективної схеми залучення значних інвестицій в будівництво центру. 13. Радник має ініціювати збільшення кількості суми стипендій міського голови. 14. Опікуватися проведенням під патронам міського голови "Студреспубліки" та "Студента року". 15. Разом з МГО та відповідними службами міськвиконкому. Розробити та впровадити дієвий механізм притягнення до відповідальності за поширення наркотиків, продаж спиртного та сигарет неповнолітнім. Координувати роботу МГО та структур міськвиконкому у проведенні антиузалежнюючих кампаній. 16. Працювати з міським центром зайнятості у напрямку створення умов для тимчасової зайнятості молоді. Та з управлінням економіки міста розробити механізм для зменшення місцевих зборів для роботодавців, які забезпечують тимчасову зайнятість молоді та створювати сприятливі умови для розвитку молодих підприємців. | |
|
Всього коментарів: 0 | |